Uppdrag

Alla (ref:2020/27)

Förvaltare

Vi är ett kommunägt företag som utvecklar, anpassar och bygger boenden för allas olika behov. Vi bidrar därigenom till att kommunen växer och utvecklas på ett hållbart sätt. Vi skapar tillsammans med våra hyresgäster attraktiva och trygga bostäder och är kända för kundnära service. Nu söker vi vår nya medarbetare:

Förvaltare
Drivs du av ett stimulerande och omväxlande arbete med ett stort mått av eget ansvar och möjlighet att påverka, är du kanske vår nya medarbetare. Vi sitter i moderna lokaler centralt i Fjugesta och har Lekeberg som arbetsfält. Du får stora möjligheter att utvecklas i din roll som fastighetsförvaltare och ansvara för våra fastigheter. 

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Du kommer att ansvara för genomförande av projekt i vår förvaltning tillsammans med kunder, fastighetstekniker och entreprenörer. Genomföra och ansvara för underhållsåtgärder, ombyggnationer och hyresgästanpassningar i våra fastigheter med efterföljande besiktningar. Du har ett brett ansvar för den dagliga driften vilket innebär mycket kontakter, i rollen ingår också att arbetsleda interna medarbetare, samt de entreprenörer som Lekebergs Bostäder har avtal med. Utöver driftansvaret kommer du även att ha ett ekonomiskt ansvar som innefattar budgetarbete, prognoser, och ekonomisk uppföljning. Du rapporterar direkt till bolagets VD.

Din profil
Vi söker dig som har utbildning och erfarenhet av förekommande arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har en fastighetsteknisk bakgrund från fastighets- eller byggbranschen. Du har också ett intresse för ny teknik och utveckling inom området. Du har en stark egen drivkraft och trivs med många olika kontaktytor. Vidare är du kommunikativ, lösnings- och utvecklings-orienterad. Du är också en person som trivs att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och värdesätter social kompetens och en positiv inställning samt att du har förmågan att se framåt för att lösa de utmaningar du ställs inför. 

Krav/meriterande är

  • Utbildning inom fastighetsförvaltning, eller kompetens inom förvaltning förvärvad på annat sätt
  • Flera års erfarenhet av förekommande arbetsuppgifter
  • Ledarskapserfarenhet
  • God förhandlings- och datavana
  • Erfarenhet från förvaltning av både bostäder och kommersiella fastigheter, gärna i ett mindre bolag
  • Social kompetens
  • B-körkort är ett krav
Villkor
Vi erbjuder dig en stimulerande och omväxlande tjänst, där du arbetar tillsammans med prestigelösa kollegor i ett växande företag. Vi erbjuder en marknadsmässig lön, och i övrigt attraktiva villkor. Tjänsten är en tillsvidareanställning, som inleds med sex månaders provanställning. 

Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarigrekryterare Anna Brorson 070-601 22 46, anna.brorson@synq.se

Sista ansökningsdag är 2020-05-03, men vi ser gärna att vi får dina handlingar tidigare, då intervjuer sker löpande.

Kvalifikationer: Fastighet/Utbildning/Datavana/Social kompetens/B-körkort

  • Plats: Lekeberg
  • Omfattning: Heltid
  • Tid: 2020-10-01
  • Typ: Anställning (tillsvidare)

  • Kontakt: Anna Brorson, 070-6012246

Tillbaka